niedziela, 23 stycznia 2011

Moje aparaty

Witam
W pierwszym poście postanowiłem przedstawić aparaty, którymi będę wykonywał zdjęcia do bloga.

Na początku mały obrazek

Olympus OM30 + Zuiko 50/1,8 i Vivitar 28/2,8




Wszystkie moje dotychczasowe zdjęcia były wykonywane na filmie 35 mm. W końcu przyszedł czas na zabawę w innym formacie. W przepastnych odmętach szafy odnalazłem aparat mojego dziadka. Jakże miłe było moje zaskoczenie gdy okazało się, że jest to pierwszy model Starta produkowanego w Polsce. Po małym liftingu (wymiana lustra, nastawienie czasów, wymiana smarów i odnowieniu etui) zaczynam przygodę w kwadracie 6x6.



Opis Starta

Zdjęcia ze Strata już wkrótce.

1 komentarz:

  1. Start to całkiem miły aparat. Ja też od niego zacząłem przygodę ze średnim formatem. Rozpisałem się nawet o nim dziś u siebie na blogu. I się kurde zaczęło, bo już marzę o jakiejś Yashice lub Flexarecie :D

    OdpowiedzUsuń