niedziela, 18 marca 2012

Koniec marudzenia – czas na powiększenia

Zbierałem się zbierałem aż w końcu się zebrałem. Ciasna, ale własna – CIEMNIA. Możliwości raczej marne, ale jakoś udało się upchnąć powiększalnik Krokus 44 MAT color (niestety tylko na mały obrazek – kiedyś kupię sobie coś 6x6), zegar MIGO2, 3 kuwety, i lampa  „Ściema1” (produkcja własna). Po 3 godzinach miałem 3 powiększenia, ale mogę śmiało napisać, że jak bym miał czas to bym w ciemni zamieszkał - kolejne posiedzenia za kilka dni  - już nie mogę się doczekać.  








10 komentarzy:

  1. No to gratulacje :) Mi za ciemnię robią kuchnia i WC. Też mam Krokusa 44 ale w wersji L, cokolwiek to znaczy. Niestety w chwili obecnej jest trochę bezużyteczny, bo i tak trzaskam w średnim formacie. Dlatego w planach pojawił się jakiś Opemus.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piotr Matczuk19 marca 2012 00:06

    Widze, ze piszesz nowa karte do historii tej lazienki, eh, stare dobre czasy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje:) na początek wystarczy aby złapać bakcyla, a potem to już pogłębianie warsztatu.Ja już jestem kompletnie przez ciemnie bw pochłonięty pozdro jak co pisz wymienimy sie info

    OdpowiedzUsuń
  4. Na wspomnienia mi się zebrało :) Noce spędzone w łazienkowej ciemni mijały tak szybko i ciągle było mało, a czasami rano zamiast odsypiać biegło się na zdjęcia o wschodzie. Mój powiększalnik leży sobie w walizce, może kiedyś go wyjmę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuje wszystkim za dobre słowo - szkoda tylko że nie mam możliwościowy powiększać w ze średniaka - może koło wakacji kupi się coś nowego

      Usuń
  5. Super! Gratulacje! Moja ciemnia to obecnie czytnik kart CF 5x4 cm :/ (jestem tu mało ambitny)

    OdpowiedzUsuń
  6. graturuje.
    coś te powiększenia dziwnie maskowane są.
    aha, i z technicznego punktu widzenia, krokus 44 powiększa średni format, bo do takiego zalicza się film 127, na którym "popularne" aparaty rejestrowały klatki 4x4cm.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maskownica była źle ustawiona (znaczy ja ją źle ustawiłem :) - co do formatu to racja robi 4x4 więc do średniego się zalicza - pozdrawiam

      Usuń
  7. Zazdroszczę ! Pracuje nad ciemnią, ale się nie składa :/ może kiedyś, powodzenia !
    Pzdr

    OdpowiedzUsuń