środa, 5 czerwca 2013

Lublin 19mm (2) - Lubartowska 45

Kolejne 19mm zdjęcie, na dziś Lubartowska 45 - specyficzne miejsce, specyficzny zapach, specyficzne okoliczności przyrody. Kadrując te ujęcie w głowie miałem jedne z moich ulubionych tekstów M. Świetlickie.

Pentax program a - Vivitar 19mm F3.8
Ilford Pan 100 w ID11

Marcin Świetlicki - Casablanca

Niekochany nie zdradza.
Niekochany chodzi
dzwoniąc w kieszeni
niepotrzebnym kluczem.


Z bramy wychyla się staruszek
niepokojąco podobny do Bogarta.
”Celuję prosto w twoje serce, synu!”
”Przecież wiesz, że to najmniej czuły we mnie punkt.”


W sąsiedniej bramie znaleziono
siedemdziesięcioletnią Marilyn Monroe.
Potrafiła wykrztusić jedynie:

PU PU PI DU.

”Jaka jest pańska narodowość?”
”Jestem pijakiem.
Jestem nieślubnym dzieckiem

Bogarta i Marilyn Monroe.
To ja

zabiłem Laurę Palmer.”
To wszystko na ten temat.

2 komentarze:

  1. Fajne to, też się w tygodniu wybrałam na Lublin z aparatem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no a kiedy się razem wybierzemy ???

    OdpowiedzUsuń