wtorek, 4 listopada 2014

Cmentarz unicki w Dratowie



Wykonując  zajęcia do mojego projektu В.☦ П. -Wieczna Pamięć odwiedziłem kilkukrotnie Dratów, za trzecim razem odnalazłem cmentarz unicki. Po wcześniejszym zapoznaniu się z materiałami, które odnalazłem w internecie spodziewałem się strasznie zniszczonej, zarośniętej i zaniedbanej nekropolii, jakie było moje zdziwienie gdy wraz z przyjaciółmi zobaczyłem bardzo dokładnie wysprzątany cmentarz.  Wszystkie krzaki i zarośla zasłaniające pomniki zostały wycięte, śmiecie wysprzątane a odnalezione szczątki ładnie ułożone na nagrobkach . Chciałbym żeby taki los spotkał pozostałe miejsca spoczynku wszystkich kultur i narodowości zamieszkujących niegdyś Lubelszczyznę.  

Revue AC3 + SMC Pentax-M 35/2.8
Fuji Neopan 400 w R09

Revue AC3 + SMC Pentax-M 35/2.8
Fuji Neopan 400 w R09

Revue AC3 + SMC Pentax-M 35/2.8
Fuji Neopan 400 w R09

Revue AC3 + SMC Pentax-M 35/2.8
Fuji Neopan 400 w R09

Revue AC3 + SMC Pentax-M 35/2.8
Fuji Neopan 400 w R09

Revue AC3 + SMC Pentax-M 35/2.8
Fuji Neopan 400 w R09

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz