poniedziałek, 12 września 2016

Czas na 35mm

Od dawna na polu a kadrze nie było kilku słów od autora. Cały czas tylko zdjęcia, zdjęcia i zdjęcia :) - dziś też jedno będzie. Zmieniłem sobie format z 6x6 na 35mm nabywając też nową kamerę. Poznajemy się a efekty będą w niedługim czasie prezentowane. 35mm to wybór konieczny ale i świadomy - mam zamiar za jakiś czas odbudować swoją ciemnicę - nastawiając się właśnie na mały obrazek. Wiem że powiększenia to ja ze dwa razy w roku będę robił - ale zawsze to więcej niż nic. A teraz wcześniej obiecane zdjęcie nowego nabytku.


3 komentarze:

  1. To teraz trzeba szukać kadrów dla nowego nabytku.
    Co do nabytku, moje oko bardziej cieszą starsze ciut aparaty, Taki Canon AE1 czy Pentax Super A którego posiadam, fajne kanciaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. To teraz trzeba szukać kadrów dla nowego nabytku.
    Co do nabytku, moje oko bardziej cieszą starsze ciut aparaty, Taki Canon AE1 czy Pentax Super A którego posiadam, fajne kanciaki.

    OdpowiedzUsuń